گناهم را نمی دانم...!

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت گناهم را نمی دانم...!


سپاهان درب
صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی ۱۵ مرداد
صادرات ال پی جی ایران به بالاترین حد رسید
مشهدی هابردندوطلسم43بازی خانگی سپیدرودراشکستند

عکس بازیگران ایرانی

 

عکس بازیگران زن ایرانی

عکس بازیگران

عکس بازیگران زن

عکس بازیگران خارجی

عکس بازیگران هندی

عکس بازیگران ایرانی با همسرانشان

عکس بازیگران زن قبل از انقلاب

عکس بازیگران مرد ایرانی

عکس بازیگران زن ترکیه

عکس های جدید بازیگران ایرانی

عکس های جدید بازیگران ایرانی در اینستاگرام

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی و همسرانشان

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی 93

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی که جایی ندیده اید

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی با همسرانشان

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی به همراه همسرانشان

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی در سال 93

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی و خارجی

 

عکس های جدید بازیگران ایرانی زن

 

عکس بازیگران زن ایرانی

عکس بازیگران زن

 

عکس بازیگران زن قبل از انقلاب

 

عکس بازیگران زن ترکیه

 

عکس بازیگران زن خارجی

 

عکس بازیگران زن هندی

 

عکس بازیگران زن ایرانی در پارتی

 

عکس بازیگران زن ایران

 

عکس بازیگران زن ایرانی در فیس بوک

 

عکس بازیگران زن ایرانی قبل از انقلاب

دنیاخانوم میشه یه جارا بگین بیام بحرفم باهاتون؟؟؟

کارتون دارم

توسط : ارمین در تاریخ»۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۰

من شما رو میشناسم جناب ارمین؟؟

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۳

ایمان اگه خودت باشی و نگی دیگه نه من نه تو  

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۶

سلام

نه دنیاخانوم ایمان نیسم
دوسشم
قبل فوتش راجب شما به من گفته بود و ادرس وبو داده بود 
منم گمش کردع بودم الان پیداش کردم
ولی ظاهراًاینجا وب داداش ایمانم نیس
خواستم باهاتون حرف بزنم و حالتونو بپرسم
اخه ایمان ازشما تعریف میکرد 
کنجکاو شدم باعاتون اشناشم همین
کاش ایمانم بودو مارا بهم معرفی میکرد.
به هرحال روحش شاد
شب شیک

توسط : ارمین در تاریخ»۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۴

نههههههههههههههههه....دروغ نگووووووو...دروغ میگی..حق نداری بگی داداشم چیزیش شده

داداش من ساااااااالمه میدووونم حق نداری منو اذیت بکنی 
زود به ایمان میگی بیاد دیگه حق نداره بیش از این سربه سر من بزاره

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۰

اقا اارمین خواااااااااش میکنم به ایمان بگو بیاد

من دارم دیونه میشم خواهس میکنم سر به سرم نزارید

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۱

متاسفم فک کردم شماها خبر دارید

کااش میتونستم بش بگم بیاد و بگم ابجیش منتظرشه
ولی....

توسط : ارمین در تاریخ»۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۵

اقا ارمین تو رو خداااا سر به سرم نزار تحملشو ندارم..لطفا به ایمان بگو بیاد فقط یه کامنتم بزاره کافیه برام تووورخداا بش بگو خواهش میکنم

حداقل  خودش نمیاد به هانیه بگو بیاد 
بهش بگو اقا ایمان حوصله مارو نداری  حداقل اینجوری اذیتم نکن ازش قول گرفتم که هیچ وقت اسم مرگم نیاره  داداش من ادم بد قولی نیست 

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۲

دنیاخانوم من قصد اذیت کردنتونو ندارم

اصلا فک کنم اشتباه کرذم امدم اینجا
باورش برا همه سخته
شماکع فقط مجازی باهم دوس بودین
ولی ما هروز میدیمش
باکاراش میخندیدم
باحرفاش اروم میشدبم
ولی دگع طاقتش تموم شد و خودشو...
شما الجی هانیه را میشناسین مگه؟
من خیلی وقته ندیدمش فک کنم ازاینجا رفتن
ولی اگه تونستم خبری ازش بگیرم 
چشم حتما میگم بیاد

توسط : ارمین در تاریخ»۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۷

میشه بگین چی شده؟؟من از هیچی خبر ندارم

ولی اشتباه میکنی داداش من فقط مجازی نبوده و نیست من ایمانو اگه بیشتر از 4تا داداش خودم بیشتر دوست نداشته باشم کمتر دوسش ندارم ایمان تا اخر عمرم تو قلبمه هبپیچ وقت فراموشش نمیکنم من ایمانو خیییلیییی دوس دارم

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۷

بله اونم حتما همینقدرشمارا دوس داش

میگفت میخاد بیاد پیشتون وشما راببینه 
ولی اینجوری شد ونتونس.
دنیاخانوم منم نمدونم یهویی چیشد همهچی بهم ریخت.
من نمتونم ازخونه دربیام.به چنتا ازرفیقاشم زنگ زدم ولی جواب درستی بم ندادن و پیچوندنم
شماره ابجی هانیه را هم ندارم کع خبربگیرم ازش.
نمدونم دگه چیکارکنم.
شما ازچیزی خبر ندارید؟؟
به شما چیزی نگفته؟؟
البته ایمانی که من میشناسم هیچوقت غماشو به کسی نمیگف
ولی به دردودلای همه گوش میدادو با حرفاش دلداریمون میداد.
....

توسط : ارمین در تاریخ»۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۲

ایمان به من همه چیز رو میگرن تقریبا هراتفاق می افتادو مسکوت ینی من آنجور فکر میکنم

به مدت خودش و جانبه باهم قهر بودن به من گفته بود که جانبه بهش خیانت کرده بعد فهمیدیم که  این نقشه یکی از دوستاش بوده که بین خودش و جانبه رو خراب بکن  جریانش مفصله حوصله اینکه با جزییات بگم ندارم بعد عذاب وجدان داشت گفت که نمیتوان خودشو ببخشه قرار بود آشتی کنن من دیگر عروسی داداشم بود وقت نکردم بیان ببینم داداشم چی شده بعد دیدم که ولمون حذف کرده و به کامت تو وب دوستم برام گذاشته که حلالش کنیم این چیزها ولی من جدی نگرفتم حرفاشو😢😔

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۴

دارم دیوانه میشم ..باورم نمی شه ..داداش من سالمه حق نداره ولمون کنه بره اگه اون بره من دیگر کیو دارم که باهاش درددل کنم کیو دارم که با حرفاش آروم بشم دیگر کیو دارم هااان

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۶

جدی؟؟؟

اینارا به من نگفته بود... دیدم یه مدتی تنها میومد پیشم ازش پرسیدم هانیه کحاس؟گف درگیر درساشه
حتما نمیخاسته نارحتم کنه
کدوم دوسش باهاش اینجوری کرده؟؟
میدونی دنیاخانوم من 3سال پیش تصادف کردم وپاهام دچار مشکل شد و نمتونم دگ راه برم
همه رفیقام رفتن
فقط داداش ایمان میومدو ازم خبر میگرف
بقیه همه ترکم کردن
دمشگرم داداشم بود و همیشه ارومم میکرد
الان دگع کامل تنهاشدم
کاااش میتونسم از ابجی هانیه خبربگیرم و ببینم چیشده بینشون کع ایمان اینکارا کرده.
من حتی نتونستم برم مراسم ایمان
فقط بم گفتن که ایمان فوت کرده
داغون شدم وقتی شنیدم
الان هنوزم منتظرم گوشیم زنگ بزنه و بگن ایمان زندس کاش میشد این خبرو بم بدن
بم گفتن که ایمانو سبزوار دفن نکردن
اصلا خیلی عصابم داغونع
هیچکی بم جواب درس حسابی نمیده
فکرم مشغول شده بدجور
ادرس اینجارا به سختی پیداکردم
گفتم شاید اینجا ازش خبری داشته باشن 
ولی اینجاهم که کسی خبر نداره

توسط : ارمین در تاریخ»۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۵۳

دروووووووغههههههه  داداشم هیچی نیست من مطمعنمممممممننننممم...😭میاد ولم نمکینه منتظرش میمونم تا بیاد

این جریان رو هم میتوانی از هانه بپرسی هم از دوست هانبه که اسمش الناز بهت میگه

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۶

من شماره هیچکدومشونو ندارم

النازم اصلا نمیشناسم
اره خیلی خوب میشد اگه دروغ بود

توسط : ارمین در تاریخ»۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۷

من نمی دونم دیگ از کی میتونید بپرسید

آقا اامین واقعا ناراحت شدم انشالله شفا پیدا میکنید 

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۹

سلام

دنیاخانوم شما تو کانال ایمان عضو بودین؟
الان پیداش کردم 
پست اخرششو دیدین؟؟

توسط : ارمین در تاریخ»۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۶

میشه بگیین چی نوشتع؟؟

توسط : دنیا تتلیتی در تاریخ»۲۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۸

چقد سرده...😭

چرا نمیتونم لباس بپوشممم😡😡
نکنه مردم😕؟
اووووف..خونمون چه شلوووغه😳😳
کیه جیغ میزنه😐😐
عه..مامانمه که...😢😢
مامان چقد بدجنسی تو😒😒
..مگه همش نمیگفتی الهی خیر نبینی انقد اذیتم میکنی..😡👊
مگه همش نمیگفتی ایشاله زودتر از شرت راحت شم😠
خب مردم دیگه..🙃🙂
ای جووووونم..😁
دوستامم که جمعشون جمعه..😊😊
حالا تا بودم یکی بغلم نمیکردا😕😕...
حالا لباسامو بغل میکنن...😒😒
باباجون😢؟نبینم کمرت خم باشه هاااااا..😔
میدونی اگه داماد میشدم چقد تو خرج میوفتادی؟؟😐😁😂
الان فقط یه سنگ قبر میخوام😐🙏
وقتشه بزارینم تو خاک؟👀
یکم صبر میکنین؟😕😕
آخه یکی هنوز نیومده...😶😶
گفته بود بی اجازه جایی نرم خو☹️☹️
عشقم زود بیا دیگه😭
...دیر بیای نه تو لباس سفید میبینیم👻
.نه دیگه میتونی واسه آخرین بار بغلم کنی...😔💔
رز قرمز فراموش نکنی عشقم
سلامتی همه اونایی که یکم وفاداشتن و فراموشم نکردن.

میگن مجازی همش دروغه
ولی من تو همین دروغا کسایی را پیدا کردم که یه تارموشون به صدتای ادمای دوروبرم مییَرزهْ.
سلامتی رفیقای لاشیم که خوردم کردن
سلامتی عشقم که بهش بد کردم ولی هیچی بم نگف
سلامتی ابجیم که ازم دوره ولی همیشه کنارم بوده
قول میدم دگه هیچکی را اذیت نکنم ازین به بعد
خدافس عشقم....
حلالم کنید👋👋😣
#imAn

توسط : ارمین در تاریخ»۲۹ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۱

این اخرین پستشه.

توسط : ارمین در تاریخ»۲۹ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۲

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/